A long time ago.

Länge sedan jag uppdaterade här på bloggen nu..
Vad har hänt i helgen då?!

I fredags gick jag på Nolia där jag köpte lite smågrejs. Bla typ ett sandpapper som tog bort hår på benen och som faktist fungerade jättebra på mig.
sedan gick jag och syrran på stan, där blev det massor mer shopping, köpte 2 par skor från eurosko. Ett pars pums i brunt läder + ett par ecco skor, dom ser ut ungefär som min vita tygskor fast i läder, och en jättejätte skön tröja !

Sen så har jag även köpt en vinterjacka från ichi för 900 kr, har tyvärr ingen bild på den men älskar den verkligen, den är så söt och är i vit bomull :)

Sen så tävlade jag i lördags, gick inte speciellt bra men de kan de ju inte göra varje gång :) och sen så i söndags var jag hos lars och åt middgar, sov där tills idag och nu ska jag snart ut och rida innan det är dags för fotbollsträningen..


Nu har bea och linda kommit hem så imorgon blir det att umgås med dom och höra hur de haft det..

ha en bra dag

/A.j

Kommentarer
Postat av: Josiee

låter spännande..vad var det för sandpapper?:)

2008-08-12 @ 01:58:12
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0