Ännu en torsdag

Hallå Bloggen!
Sitter hemma och har nyss varit ute och hoppat med hästen och det gick faktist rikigt bra. Ska ut och fortsätta med lite städning och mockning i stallet och sen är det nog dags för fotbollsträning. Blir nog att fara till Linda efter träningen men de lär bli först kring 9 jag är där, så vi får väl se vad vi hittar på.
Imorgon ska jag nog och måla lite innan jag ska till lars. Ska förnmodligen följa honom till fjällen i helgen så det blir nog rikigt kul, hade ju lagfest p lördagen men får väl lov att skippa den, förhoppningsvis är det ju inte den sista :)


Nä nu måste jag ut och göra nån nytta..

Karlstad snaaaaaart ..... :)

/A.j

Kommentarer
Postat av: maria

hej! Får du pengar om jag klickar på dina googleannonser?

2008-08-14 @ 16:51:00
URL: http://maria.kimlindberg.com/
Postat av: laijna

Roligt emd hoppning :D

2008-08-14 @ 21:01:52
URL: http://laijnloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0