Bio?!

Siv ( vildkattungen som vi hittade) var jättedålg i onsdags så jag och lars låg och atade henne nästan hela natten innan mamma och syrran for med henne till veterinären på morgonen, hon fick ligga med dropp och penicilin hela dagen men kring 5 så fick vi ta bort henne. Hon hade fått en infektion som hade spridits sig i hela hennes lilla söta kropöp och det gick inte att rädda henne :S det var jättretråkigt efetrsom hon var så söt och vi gillade henne verkligen + våra andra katter också, men så är livet ibland...

Idag ska jag jobba, träna och sen förmodligen se bio med lars om vi orkar efter min fotbollsträning.. Vi hade tänkt se Batman, är de nån som sett den ?
Det är väl mer han som vill se den men vem vet, jag kanske också tycker den är bra :)




Hoppas de blir lite bättre väder ute idag än va de varit nu på morgonen!!

/A.j

Kommentarer
Postat av: Melody

Nys Batman måste ju vara såååå bra ;o föll hårt för den första. Hur var den?!

2008-08-01 @ 19:27:53
URL: http://alrightstill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0