Hot n Cold

Sitter och lyssnar på Kate perrys lår Hot and  cold just nu. ..

Igår var tjejerna hemma hos mig och åt middag, det blev bakpotatis med kyckling i currysås och det var suuupergott. Sedan så såg vi en film, kommer inte ihåg vad den hette, kanske Rockstar om jag nu inte minns attför galet.

Sedan fick vi främmande av lite killar så de blev att tränga ihop oss, 6 st, i min säng och se på The eye.
Tror inte någon av oss såg så mycket på filmen så kan nog inte avgöra om den var bra eller inte. Det blev nog mest prat och skratt för våran del :)

Lars sov iaf hos mig och han har varit här idag, vi for och åt pizza på toppen, och vi som skulle börja med ett lite nyttigare liv, går inte så bra med det :)
Han har farit hem nu så ska ta och göra lite körkortstester och se lite ridsport på TV.
Ikväll blire även att se alvik - PIteå..

Haha undra om lars tänkte käka upp mig på kortet men han är så himla söt :)
ÄLSKAR HAN MASSOR <3



/A.j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0