Ny familjemedlem

Köm precis hem från luleå där jag först har spelat match med BAIK mot gammelstan och vi vann med 3-1 så det var ju rikigt skönt!
For sedan direkt till nått hus uti porsön där vi hämtat en kattunge til syrran, när vildkatten dog blev hon så ledsen så hon bestämde sig för att köpa en ny, den är svart och vit om munnen och verkligen super duper söt :)
Hon tycker att den ska heta sigge men jag gillade Ivar så vi får väl se vad som blir hans nya namn.
Imorgon så ska jag till körskolan å köra lite + träna lite på rep fasen som är det sista, dessutom så klarade ju jenny teorin igår, GRATTIS TJEJEN!

Joo,. just ja, var och målade idag på grans men det blev en liten regnskut så jag och mamma for till kupan och har hittat så roliga utklädningskläder till jennys kändistema på lördag, vad jag ska vara och hur jag kommer se ut får ni se i helgen när vi varit där :) tror dock att de kommer bil grymt kul, är taggad som satan!!



saknar min pojkvän fast han sov med mig inatt, vi som hade så mysigt med chockladbollsdeg å allt :)



det var nog allt för mig!
Ha en fin kväll allesamans :)

/A.j

Kommentarer
Postat av: caroline

kollla gärna min blogg

2008-08-20 @ 23:23:19
URL: http://carolinejo.blogg.se/
Postat av: bea

ni är så söta ;)

2008-08-21 @ 00:22:16
URL: http://beatricenilssson.blogg.se/
Postat av: Anonym

GRATIS SMINK!



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=18544

2008-08-21 @ 19:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0