Solar i Jäkkvik

Sitter just nu i jäkkvik och är helt överlycklig att min bärbara och internet som jag har till fnugerar här uppe, trodde verkligen inte det men inte nu för att kag ska sitta på datan hela tiden utan för att jag måste verkligen göra körkortstester till teorin, är aldeles för dålig på att plugga så måste ta tag i det nu..

Igår kring 19.00 kom vi upp hit, det är jag, lars och hans föräldrar + några till som också bor i stugan. Jag och Lars for upp ett tag till gränsen för att se hur mycke snö som fanns och de är faktist lite snö kvar, fast inte för att det förvånade mig för i gränsen var det bara 4 grader varmt, eller kallt kanske man ska säga ;)
Sen for vi till Vuogga där emeli, markus, jim, samantha och sanna var. Vi stannade där till kanske halv 1 å sen så bar det hemmåt mot stugan.
Idag har jag hjälp lars att tvätta skotern och resterande har målat stigan. Får väl se vad vi hittar på ikväll, kanske blir lite fiske och kanske ännu en tripp upp till Vuogga. De är bara vänta och se vad som händer :)

IMorgon ska jag iaf spela min första match sedan i Maj :)
Haha, får se hur det går och om jag ens orkar 30 min !!

ha en bra dag..

/A.j

Kommentarer
Postat av: elin

lycka till med teorin :D

det måste gå bra!

2008-08-17 @ 22:19:29
URL: http://moreofelin.devote.se
Postat av: Alexandra

okey? men din är inte längre ner? inte då jag ser din sida iaf?

2008-08-18 @ 13:47:08
URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0