The Last Day

idag är det sista dagen på jobbet och det känns jättebra, hoppas bara att jag hinner få lite fint väder iaf för annars kommer jag nog ångra att jag inte fortsatte att jobba de 2 veckorna som är kvar innan skolan börjar om..

Igår så gick jag och mamma på stan på min lunch, köpte en tröja från ichi och det är nog de skönaste tröjan ja köpt tror jag, den är alldeles len och lite hängig i fomen, Love it!!
Sen så hittade jag även en vit ulljacka från ichi som jag fastnade för direkt, tyvärr så kostade den 899 kr men har kagt undan en S så funderar på att fara in och köpa den idag, tror inte att jag kommer ångra mig, men är det för tidigt att köpa sin vinterjacka nu?
vi ska ju och shoppa och några dagar i karlstad och garanterat kommer jag ju att hitta någonting där.. hmm, undrar hur jag ska göra.

Ikväll ska jag kanske till lars och fiska kräftor med hans familj, sen så ska jag ju och tävla i helgen så lär nog inte hinna så mycket mer..

Ha en fin dag.

/A.j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0