Utklädd som Prussiluskan :)

Igår var det jennys 18 års fest och temat för kvällen var kändistema. Hade litre problam med vad jag skulle vara men vi kom på att prussiluskan skulle ju vara en rolig sak så det fick det bli, hade köpt klänning från kupan som jag sydde om, fixat en hatt men fullt med plastblommor, en hund och ett par rikigt läckra rosa glasögon. Blev rikigt nöjd faktist.
Det började iaf hos jempan kil 5 där hon bjöd på jättegod kyckling, potatisklyftor och sallad. Innan det hade bea och linda gjort sig klar hos mig. Sedan bar det iväg till holma där vi lekte lite lekar och dansade tills kl var sisådär 12 för då for jag och bea in till stan, och jaa, jag var fortfarande prussiluskan och hon var utrklädd till britney spears. Dessutom var det crousing så fick hyfsat många komentare om min klädsel och min hund som jag drog omkring på, alltså en i tyg från när jag var jätteliten :)

Väl inne på pentan frågade dom inte ens om legg eller nå och det var ju tur för är ju inte ens 18, men vem frågar leg på prussiluskan och hennes hund?! ingen tror ja, hahaha. Väl ute så träffade vi lars och tim och även en massa annat roligt folk som mer än gärna dansade med min hund och provade min hatt. Hunden(plutt) blev även bjuden på en öl av ullan, rikigt snällt faktist av henne ;)

Kvällen slutade med att vi for och åt på max och jag sov hos lars.

Ska städa lite nu och sen blir att måla baracken !!

Bilder från igår kommer upp om ett tag..
Just ja, kanske ska berätta vilka kändisar som kom igår, det var då självklart prussiluskan, brittan, blondinbella, marilyn monroe, spice girls, systrarna graaf, paret i Greas, Iprenmannen, musse, Kat Von D och sen tror jag nog att det var slut där..

/A.j

Kommentarer
Postat av: Malin

Kika gärna in på min blogg! Försöker hinna med nytt sminktips varje dag! "Dagens Sminkning" brukar vara poppis att följa :) Kram Malin

2008-08-24 @ 14:21:55
URL: http://www.metrobloggen.se/merlyn
Postat av: Malin

i min sidokolumn så finns det massa som jag skrivit om min OP, kommer uppdatering om det snart också :) kram malin

2008-08-24 @ 17:50:18
URL: http://www.metrobloggen.se/merlyn
Postat av: Ellinor

gleder meg til å se bildene : D

2008-08-24 @ 22:56:17
URL: http://ellijelly.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0