Blahablahablaha :)

matte D nationella idag, satt i nästan 4 hela timmar, och lätt kan jag inte säga att de var. For sen på stan me morsan, vi kollade på lite glasögonbågar men de verkar bli de som jag redan kollat på en gång förut, fast jag är lite i kvalet och valet.
Köpte iaf en kjol, eller mamma betala den, måste nog ta och lämna tillbaka lite pengar :D Tyckte det var ett roligt mönsten och sedan sitter den lite högre i midjan som jag gillar skaprt. kan nog bli hyfsat fin till sommaren när man får lite färg på sig..
image7
Lindex, 299 kr

nu var mitt studiebidrag slut för månaden, pojkvännen ska ju också ha sin födelsedagspresent så då får man nog ta och sno lite från sparkontot. Han klarade teorin till körkortet idag föresten, ett stort GRATTIS till honom :)

kom nyss hem från en match mot notviken, vi vann med 1-0.
Ska nog ta och lägga mig och göra något vettigt, kanske se lite andra avenyn eller gossip girl, får se vad datan bjuder på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0