Cirkus :)

iadg har jag faktist varit på cirkus med Jenny och Bea, var ett väldigty länge sen sist men vi hade det så trevligt så :)
Mamma hade biljetter såvi fick ta dom, annars skulle de ha kostat 195 kr/st som är VÄÄLDIGT för dyrt för att gå på lite cirkus men men..
Borde egentligen ha plugga kemi gfetersom jag har kursprov i det på fredag men nu valde jag ju dethär ist och de var mycket roligare :)
Fick red apå att jag förmodligen kommer få ett g i tyska, fast jag har fått vg på alla 6 proven iår, men jag fick bara g på nationella så därför får jag bara g. men ska verkligen ta å prata med henne för jkag är inte nöjd med det, känns förgäven att ha pluggat hela året.

Nu ska jag hjälpa malin i stallet och sen så ska jag gå in på tradera en snabbis innan jag lägger mig i sängen :)
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0