Lördag

Var hos bea igår :) Vi grillade fläskfilé och gjorde hemgjorda klyftpotatisar, eller hon gjorde de, jag och jenny grilla mest och linda gjorde sallad, men himmelskt gott blev det iaf.
Sen for vi och skjutsade hem några ungdommar som tyvärr druckigt för nmycket, men som vi vet så händer det ju nästan alla nån gång men det är ju alltid tråkigt när det händer. Vi spg filmen "Wild child" som är nästan som en dokumentärfilm men jättebra tycker då jag :) Sen kom lars och hämtade mig kring 2.

Här är några bilder jag snott från linda..

Jag


Bea


jenny

tyvärr fanns det inget kort på linda men får väl ta och lägga in ett annat  som jag har..
image35
Linda


Sov hos lars tills idag och där kring 12 for vi och hjälpte till att måla en stor norrbottensgård, det tog ca 5 timmar fast vi var ändå några stycken så det var bra.Synd bara att det inte var så varmt, eller varmt var dert men solen sken inte så mycket, jag som hade tänkt måla i bikini :)

UNdra vad jag ska hitta på ikväll, kanske är med linda jens och sarah men det återstår att se, vet inte om jag ha någon skjuts eller hämtning än..




Här är klänningen igen som jag tävlinar om :)

http://metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.2678380

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0