Do you love me still

Sitter nu här hemma och lyssnar på The kooks, älskar alla deras låtar, kan inte fatta hur alla kan vara så jäkla bra!!
Kom hem för ca 30 min från jäckvik. Vi for i fredas, tyvärr väldigt väldigt sent, var inte uppe förän kl 4 på natten tror jag. Vädret har inte varit allt för bra, hade hoppats på att få lite färg men istället blev det att dricka mycket varm choklad för att hålla värmen, men väldigt trevligt har det varit ändå :)
men det var väl bra att det inte blev allt för mycket körning för tror inte lars skoter gick sönder en enda gång!

Nu ska jag palla mig ut i stallet och fara ut på en ridtur, sen ska jag sitta och skriva ett CV. Lär inte gå så bra men måste ju försöka nån gång!

Kommer kännsas ensamt att sova själv inatt när man sovit med lars i så många nätter, få se om jag somnar!

< >


/A.j

Kommentarer
Postat av: bea

utmanad !

2009-03-09 @ 23:30:10
URL: http://beatricenilssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0