Ledig dag

Bkev att ta ledigt idag från skolan. Går egentligen bara till tolv men fetersom jag skulle in med sigger halv 10 till veterinären så fanns det ingen anledning att fara till skolan sen, blev ändå att fara in en sväng eftersom jag skulle skjutsa lars till skolan,. Nu ska jag ut och springa snart, sen blire nog att sitta hela kvällen med projektarbetet, måste verkligen försöka hinna klart det!

I måndags så kom ju jempan hit, blev mest snack om sommarjobb, utan jobb inga pengar och då går det ju inte göra eller planera någonting så vi för hoppas på det bästa och att jenny tar tag i att skicka in lite cv:n!

Igår kom då lars, vi for ut på en liten skotertur sen somna vi båda två uppe i mitt rum och tror lars sov i ungefär 4 timmar så det var ett under att han kunde somna på kvällen. Fick även ett vykort av linda, hon verkar ha det jättekul där borta men längtar verkligen efter henne, jag och jempan funderar vilken dag hon egentligen ska komma hem, jenny chansade på igår och jag idag men hon har då inte hört av sig än så vi får väl fundera vidare :) ska nog försöka sno henne på fredag och vara med henne...

herregud vad jag saknar dethär!


Nu bär det ut!
/A.j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0