lite bilder

har blivit lite dåligt med att lägga in bilder, kanske just för att jag helt tappat stinget med att ta kort när vi är och gör någonting. måste nog leta reda på kameran och börja klicka lite med den igen :)
här är lite från mobilen iaf, fast dom är väl sen runt jul nån gång men skit samma :)

här är lite från Nv-Te dagen

Lillengman


här skulle vi skaffa en sementsugga tror jag :P


Sen vare en kopuss som skulle fixas och sjäklart var korna villiga att ställa upp!




Sossan var också med i bilen!


Haha måste bara lägga in denhär bilden så att alla får se min konstnärliga talang!!
Ritade denna på skolbänken när vi hade fysik, blev så himla nöjd.


nu ska det städas litegrann för min del!
/A.j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0