Old soul song

Kom hem för ett tag sen, sitter just nu här och lyssnar på musik och ska snart ta tag i islamuppsatsen som ska va inlämnad på fredag. Får se hur det kommer gå med det eftersom jag fastnat lite på utlandsresor och håller på å läser om kina och vietnamn.

Blir nog att fara upp med lars till jäckvik i helgen också, skönt att komma bort härifrån fastän det bara är i några dagar!
Hoppas det blir myche sol så att jag får lite färg i mitt bleka ansikte :)

Sen så saknar jag linda, tycker hon redan varit borta allt för länge men hoppas, eller jag vet, att hon har det jättekul, om hon bara fattar huuur avis jag är på henne alltså!!
Borde ha hoppat in i hennes resväska och följt med...


Jättegammalt kort men ändå, söt är hon iaf :)


Här kommer lite music!


Ikväll blire att fara och rida för gunilla, hoppas att det går lika bra som förra gången och att sandor känns lika fräsch, gammelgubben :)

Just ja, var och tränade igår, sprang först 6 km innan jag styrketränade. Känner mig rikigt duktig som har tagit tag i springandet, och jag som verkligen har hatat det, känns inte alls lika hemskt längre!!

Nu ska jag kila, pusshej
/A.j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0