Städning ska från och med nu ingå i mitt liv..

Precis som rubriker säger så måste jag verkligen börja städa mer, för nu, när jag ska sätta igång att städa mitt rum så är det verkligen huuur mycket som hellst att göra... Garderoben är i total kaos och min svarta tygsoffa är verklgen inte skapt för att vara i ett hem där  4 katter och 2 hundar äääälskar att ligga i sofforna, speciellt inte när de är vita och gula ;)

Blev att fara med lars till deras stuga i helgen med och vi hade jättemysigt. Sen vare rikigt fint väder också så det vara bara ett stort +!!

Somsagt nu håller jag på och städa, sen blire fort ut med hästen innan jempis kommer hit för lite sommarsnack :)






Sabina i våran klass hade denahär låten på engelska/svenska analysen, gillade videon och låten massor :)




/A.j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0