Underbar dag

Är hemma för dagen och tur är väl det nu när det är så himla fint väder ute, dessvärre är det så mycket klibbsnö så får se om det går att rida över huvudtaget.

I lödags var det klassfest här hemma hos mig och trevligt vare. LÄnge sen man såg många av de ansikten som kom :)
Synd är det väl bara att jag hela tiden ska låna ut mina saker och självklart försvann ett par av mina glasögon, faan säger jag bara.. Vettetusan vart jag ska hitta dom. har sökt överallt och fråhgat alla men som vanligt så har inget sett dem!!!

Tränade fotboll igår, andra tärningen på 2 månader och jaa, det går rikigt tungt men flåset men kul på samma gång. Sen så kom lars så fick mig en varm kropp att sova mot inatt :)

Nu ska jag kila ut på en promenad med hunden tänkte jag och sen blir det att fara in till stan och hämta upp linda för projektarbetes tittande!

/A.j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0