You spin my head

Igårkväll blev det att fara till jempan och se ungefär halva filmen av patrik 1,5 för sen ringde lars och sa att jag var tvungen skynda mig till han för vi skulle med lite folk till valls för att grilla. Så snabb som jag var packade jag lite varmare kläder och for till han.
På valls var det redan folk som hade beslagtagit eldstaden så de bestämmdes att vi skulle på strömlida ist. Där var det också redan upptaget så 3e försöket gillt for vi till fårön men den eldstaden var igensnöad!!
De flesta var nog gode less efter att ha kört runt hela pite så det slutade med att vi for på valls ändå, vi fick sitta med några äldre som festade men de gick bra, vi fick oss våra grillade korvar och pinnbröd + madrassåkning ;)

Lars och tom for kring 11 kanske så då bestämde jag mig för att fara hem till holmträsk igen. Har varit ute och sprungit och ridigt i det fina vädret. Nu verkar de som om jenny, carro, shanna och mia är festsugna och det lockar det ska jag tala om, vet bara inte hur jag ska lösa med skjuts hem eftersom jag ska till morfar imorgonbitti.
Ska ta ett snack med pappsen och se vad han kan göra ;)


Kort på lars när vi var ute med skotern för ett tag sen :)







Pusshej
/A.j

Kommentarer
Postat av: janne j

man är ju alkis om man festa på vardagarna

2009-03-05 @ 00:59:29
Postat av: Linda

vad kul det lät, och ni verkar då göra mycket på lovet :) vi hörs snart, love <3

2009-03-06 @ 15:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0