Sämst uppdatering, verkligen!

Jag vet, är sämst på att skriva här men min bärbara är helt fu** up! Msn och spotify funkar men inte att gå in på nån webbplats, skitsjukt!

Helgen har iaf sett ut följande,
Fredag var vi, alltså jag mia och ullis, hos shanna och käkade riktigt god mat och efterätt! Blev att sova hos mia på hennes soffa där jag alltid sover lika gott :)

lördagen blev lite stressig. Blev att impulsfesta med bea, linn, majk och foppa hos bea. Blev en hel del singstar och skratt innan det bar av till rosvik och sedan stan innan det bar hem igen. BLev att åka taxia hem och fytusan så dyrt det va, 700 kr, man blir ju rånad!

Snart far ju jag och syrran till Kreta, herregud så himla kul det ska bli!
Vi har börjat packa lite smått ikväll för kommer jobba både dag och kväll nu i 2 dagar så kommer inte hinna det då!





/A.j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0