Ane brun- True colours

har nyss kommit hem från linda, for till henne direkt efter träningenoch käkade å sånt. sen har vi spenderat lite tid vid datan för att kolla på lite lägenheter. Hon ska ju flytta till stockholm för att då sminkskola typ på face så vi får hoppaas att hon hittar nån fin och att jag får bo där ett tag när hon flyttat, skulle vara så himla trevligt :)

helgen har väl varit sådär, hade iaf trevligt sålänge jag höll miog till mina kompisar, dom är allt underbara ska ni veta :)

ska sätta mig och lyssna på julradion nu tror jag, måste ju få igång lite julmusik eller så kanske jag ska ta och he på greveholm, joo det ska jag fan ta och göra, måste ju se den innan jul så det är nog dags att börja nu tror jag!!



puss och godnatt
/A.j

Kommentarer
Postat av: Linn

greveholm är ju såå bra :D

2008-12-20 @ 16:25:38
URL: http://www.improveme.se/lyxlirare

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0