då var det slut

ännu en helg är snart avklarad, sitter med syrran och har just fått ner sigge från trädet, han har suttugt högs upp i våran gran i 3 dagar tror jag utan att komma ner så han var rikigt genomfrusen och hungrig nu när jag äntligen fick tag på honom!!

I fredags avr vi iaf hon samantha där en massa trevligt folk befann sig. sedan blev det utgång på statt och jag hade faktist rikigt roligt, kul med så många gamling, alltså från porsnäs, vet inte varfär men festerna bli alltid saå mycket roligare då :)

i lördags bkev det att fara in til luleå och jobba för att sedan fara och äta plättar hos morfar. var där till havl 7. då for jag hem för att sedan bege mig in till stan där norrsken hade en liten lagfest så jag och bea var där ett tag , sedan satt vi oss och pfratade lite. kom hem kring 1 nån gång och somna som en stock :)

nu ska jag plugga lite sammhälls och sedam ska jag nog fara till lars å sova där :)

/A.j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0