En dag kvar

Nu är det bara en dag kvar till julafton.
For till Lars igår och sov där +lämnade hans julklapp. Ska nog dit och sova idag igen tills imorgon´för sen ska jag och hämta mormor innan jag ska hem och fira jul med famuiljen :)
Alla julklappar är klara och det är skönt. Har även hunnit julstäda mitt rum och baka grymt goda chokladgräddkolakakor typ :P haha!
Hör även skotern utanför huset så det måste ju betyda att pappa hämtat den nu. Kanske blir att köra lite ikväll eller morgon, vi får väl se!

har faktist lite julstämmmning, skönt när jag ocgh malin bakar och sjunger jullåtar, då känns det verkligen som jul :)

Nu ska jag ta och kila ner och byta om :)

/A.j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0