Julmys

I fredags så for jag, jenny och mia till jenny där vi hämtade chokladrutor, glögg och lussbullar för att sedan bege oss till ica och handla lite mat.
När vi kom till mia så gjorde vi jennys specialpotatisskiver, sallad och nå kött. det blev rikigt gott!! sen så la vi oss i soffan för alla 3 var riktigt mätta kan jag lova. efter ett tag blev det glögg och fika samtidigt som vi såg greveholm och som vi tillslut somnade till :)

Blev att stiga upp kl 8 för att bege mig till öhman där jag fick låna allt som behövdes för att vara ute o grilla och lite skoterkörning. var meningen att vi skulle fara kl 9 men tror att vi inte var ute förens kl 11. Ev, tom, jag, bea, öhman, jessica, petrus och tomas for till nån stuga, tror det hette nötmyrbodarna men de kan vara helt fel. där grillades det och pratades. Tillslut for tomas hem så på hemfärden fick vi sitta 3 på beas skoter, de blev lite trångt men vi kom fram levandes iaf :)
Vi var hos ev ett tag innan vi for till jessica och kvällen avslutades hos tom med mycket skratt och både konstiga och äckliga lekar ;)
Under kvällen for jag även in till stan. For till marre där jenny, amanda, linda, sara li, sara n och marre var.
Alla utom jenny och linda festade så innan dom skulle ut så tog jag och for hem.

Imorgon blir det nog att vara med lina, jempan och bea hos jenny. Tror det blir lite julmys men vi får väl se vad kvällen bjuder på.
Nu sitter jag och syrran och ser greveholm, har nyss bakat pepparkakor och sjungt julsånger under några timmar, har även hunnit vara förbi bea en sväng efter matchen.


Syrran förra julen :)

nu ska vi fortsätta med greveholmtittandet :D

/A.j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0