Julradio.se

har suttit med syrran efetr min träning och lyssnat på julradion.se, kul med lite julmusik :)
Dessutom så fick både jag och malin in en hälsning, jag en till henne och malin fick in en till mammsen, dessutom så fick vi igenom låtarna. det var rikigt kul att höra :)

Nu sitter vi med varsin data och jag försöker lära malin röj på datan men hon verkar bli lite lätt uppstressad och då tappar hon förståndet och allt blir fel, men så är det väl ibland ;)

här kommer iaf en liten bil på syrran som jag hittade på nåns pix, hon måste väl också få vara med på lite kort :)



pusshej leverpastej :)
/A.j

Kommentarer
Postat av: Marielle

Var med och svara på "dagens kluring". Rätt svar vinner en produkt från ett kritvitt ställe! :-)

2008-12-06 @ 17:18:18
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0