Kusligt Kul

Har suttigt största delen idag med at försöka förstå biologin inför provet imorgon men fattar inte ett piss. Mitt i allt så satte jag mig framför datan och började fiffla med webbcamen med lite inställningar och hittade en hel drös med olika roliga grejjer så sjävklart visade jag de för bea och i smyg tog hon kort och har nu lagt ut på hennes blogg.
Alla har väl redan sett den så här kommer den :

Måste väl själv erkänna att de ser hyfsat kul ut :)
hahaha, fytusan vad jag skrattade alltså :)

godnatt, nu ska här ses andra avenyn
/A.j


Kommentarer
Postat av: SANNA

haha söta bilder ;)

2008-12-03 @ 07:31:39
URL: http://tanzanit.blogg.se/
Postat av: jennanengann

Äntligen lägger du upp en bild på dig;)

2008-12-09 @ 23:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0