Måndag

Lars kom igår, ganska sent men bättre sent än aldrig, eller hur?! :)
Imorse for jag och lars in och köpte micke och bettans julklapp, sen for vi och åt.
Han lämnade av mig på stan för att jag skulle hem med mamma, pappa och syrran. När jag kom hem så somnade jag, tror jag sov i sisådär  4 timmar ;) vaknade av linda som kom och väckte mig. vi satt och pratade ett tag innan vi for till jempan och efter ett tag kom bea, skönt att få prata med allihopa igen, det var så länge sen.. men rikigt trevligt och skönt, mina vänner är fantastiska!! det ska alla ha klart för sig.


Jag och Lars!



Jag älskar dig..!

Funderade att fara till lars nu ikväll, ska bara höra så att han också vill det, ska passa på att slå in lite julklappar också :)

pusshej
godnatt
/A.j


Kommentarer
Postat av: Bea

Hejdär :) haft en bra helg?

Kram

2008-12-22 @ 23:51:27
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Matilda

Vad fina ni var!:)

godjul!

2008-12-26 @ 01:05:37
URL: http://stavenborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0