Party

Igår blev det lite party för min del. Började med att jag begav mig till engmans hus där jenny och sossan var. Sen så får vi till mia. När alla tjejer hade kommit, ullis, carro, jag, jenny, sossan och mia, försökte vi på oss att spela spel men som vanligt så blev det tjafs så det var lika bra att sluta så att man inte blir ovänner :)
Sen for vi till niklas och erika där vi blev ett tag. Plötsligt var klockan mycke så jag och sossan gick själva till norrmalmia där vi fick se en väldigt lång kö. vet inte rikigt hur länge vi stod där men tillslut så lyckades vi iaf komma in och tiden där inne gick aldeles för snabbt. Jag och bea tror jag nästan dansade ändå tills dom stängde men kunde lätt ha varit där länge till. Det blev en väldigt lyckad kväll och jag ångrar abslut inte att jag for :)

nu ska jag ut och rida medans det är ljust ute :)

pusshej
/A.j


Kommentarer
Postat av: Marielle

Var med och tävla om priser från ett kritvitt ställe! Det enda du behöver göra är att besvara en fråga. :-) Kram

2008-12-27 @ 16:06:19
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0