Söndag men känns som en måndag!

Blev en sen kväll igår. For först till nodo där jag träffade flickorna, käkade en jättegod kycklingmacka och drack mors lilla olle (te)  :) vi var där till halv 11 kanske, sen for jag, bea och linn och hälsade på killarna som var hos Dl. Sen blev de käk på max. Köpte sedan lite godis till syrran och for hem med det inna jag for til bea, då var klockan kring 1 på natten. jag bea och linn spelade wii. Hade en tuff boxningsmatch mot mig själv men förhoppningsvis förbrännde jag några av stripsen som jag åt på max :)
Sedan blev det bara en massa prat och kollande på kort. For hem kring 4 men somnade inte föräns halv 7 imorse. Kanske skulle ha varit lika bra att vara vaken och somna tifdigare ikväll för sov till 3 idag så lär ju intye kunna osmna ikväll, sen så sov jag ju bort hela dan så det var inge kul.

Har nyss bakad choklasgräddkola och gjort kycklingröra och bakpotatis så jag är rikigt nöjd att jag gjort nå vettigt här i köket iaf :)



Nu ska jag ut och rida för att sedan skjutsa malin till mormor i stan och sedan bär det av till Lars.

pusshej
/A.j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0