Äntligen bilder från midsommar

Har äntligen lagt in bilderna från midsommar på min data, men det tog ett tag :)
Ska väl ta och beräta lite hur midsommardagen och kvällen var,.
Det började med att vi var hos carro först, drack och pratade + att vi försökte göra kransar, haha. MIn blev aldeles förstor och ramlade bara över huvudet hela tiden men nått kort hann vi få medans den satt på :)
Sedan så begav jag mig ner till hamnen där jag träffade lars och hans kompisar och så åkte vi båt. Vi åkte nog nästan hela kvällen tills vi beslutade oss för att fara på havs där vi gick in på puben och dansade ett tag. sedan träffade vi några av lars kompisar som var nyktra och som senare fick skjutsa hem oss till holmträsk.
Det var väl ungrfär så midsmmar såg ut och jag hade faktist rikigt roliht, det var kjul att fara å göra nå annat nång ång som tex. när vi åkte båt :) inte så ofta men det var fint väder och det åkte massor med trevligt folk så det blev en himla lyckad kväll..







/A.j


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hjälp, vilken stor men fin krans :)

2008-07-05 @ 22:43:02
URL: http://cleopatravii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0