Bungyjump, YES!!

Var och jobbat igårkväll på pdol, fick stå i tivolit ist för insläppet och det var ju tur för då fick jag vara med jessica hela kvällen..

Dessutom bjöd pappa mig på att testa på bungyjump :)
Fyfan va nervös jag var när dom började knäppa på selen och sen när jag fick ställa mig som på en hiss som hissades upp 60-70m i luften.. Sen knäppte han lös mig och bad mig ställa mig så att jag bara stod med tårna på plattan och höll i mig i händerna. Sen så sa han bara ett, två, tre BUNGY, och så släppte jag och föll utsnför kanten baklänges, fytusan va det pirrade i magen alltså men de var så jävla kul :)

Får se om jag gör det ikväll med, ******* va kul de var, ååå kan typ inte sluta tänka på det !!!




/A.j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0