Då var helgen slut.

Då var det södag igen..
Helgen har varit superkul. Fredagen fick jag spendera med mina bästa kompisar i skellefteå där vi bodde med några från den gamla tiden, nämligen några som vi gått 7-9 med :)
Vi hade iaf jätteroligt men var gode sliten på lördagen. de måste jag medge men då var det bara börja om efter lite sovande för då var det förlovningsfest för min pojkväns syrra och hennes kille, vi hade jätettrevligt men det  blev ingen utgång för mig tyvärr, var för sliten och att orka med det hahaa :D

Idag så har vi även fått en ny kisse, pappa hittade henne/honom på gården under en pilbuske alldeles utsvulten och mager, kan max vara 8 veckor så nu bor kissen hos oss och är lika gossig som de andra, kan knappt ha märkt att den är en vildkatt..

Sen så har fotbollen börjat om idag, lite jobbigt måste jag erkänna att de känns men så är det väl, och imorgon är det jobb igen, känns inte mycket bättre det heller men nästa vecka äre ju PDOL !!!!!!!!!!!1 då kommer allt kännas mycket bättre igen.

Nu ska jag ut och rida innan det blir alldeles för mycket mygg ute..

Puss och Kram
/A.j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0