Hemma hos Lars

Sitter hos lars nu, har kommit hem från stugan för ett tag sen så lars kom och hämtade mig hemma och nu sitter jag här. Han är för tillfället å ser på lite vattenkörning med skotrar, så hoppas ingen sänker sin för de är aldrig kul å dra iland skotern när den ligger under vattne..

Var och shoppade en helt vanlig tjocktröja me dragkedja, en grå.. Var på era för bara 100 kr + att den hade hög hals så de var bara att köpa den, kan typ inte ha min andra längre, alldeles för korta i ärmarna så de får ja ge till syrran..

Blev inte så mycket bad idag, var inte alls lika fint väder som igår och vattnet är inte så varmt så hade inte så stor lust faktist :)

Snart bär det av till trästocks, eller de är ju först nästa helg och helgen efter det är de pdol ( Piteå dansar och Ler ) så hädanefter är helgerna fullpackade. Efter pdol kommer ju även LK  (Lulekalaset) men får se om jag har orken och pengarna att fara dit, har råkat shoppa för lite mer än min budget för tillfället ;)

Nu måste jag ner och laga spagett i och köttfärsås för jag håller på å svälta ihjäl, har bara ätit frukost imorse...

Ha en trevlig dag allihopa..

/A.j

Kommentarer
Postat av: Elina

ha en trevlig dag du också. :)

2008-07-09 @ 19:53:49
Postat av: Sweet 16´s blogg

de kul å bada :D

2008-07-09 @ 20:38:05
URL: http://sweetlifestyle.se
Postat av: J M

söt blogg=)

2008-07-09 @ 22:19:58
URL: http://handsaway.blogg.se/
Postat av: Amanda

Tävling på min blogg! :D

2008-07-09 @ 22:21:20
URL: http://amandaharaldsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0