Inte gjort ett enda knyck.

Har inte gjort någonting idag. Vi "vaknade" kl 3. Hade varit uppe några gånger innan å släppt ut hästarna å sånt men vi klev inte upp förens kl 3 och det var väääldigt skönt. sSedan har inte jag och lars gjort någonting idag, bara legat och myst och det har faktist varit rikigt skönt. Nu är han och hämar sin bil i stan och jag ska ut och rida och sen när han kommer hem ska vi baka en kaka som jag längtat efter att få baka men som jag inte rikigt vet hur man gör hahaa, men ska nog frsöka idag. sen s ska jag ha min första körlektion imorgon också, ite nervös är jag men nog borde de väl gå bra tycker jag....

Blev iaf att beställa den gula, som ska användas till pdol och den röda som som jag bara älskar, tycker om den massor.. Hoppas bara att dom passar :)

/A.j

Kommentarer
Postat av: natalie

Hej , jag hoppas du haft en bra helg

besök gärna min blogg och var med i tävlingen

http://densmartabrunetten.blogg.se/2008/july/liten-blogg-tavling.html

2008-07-06 @ 21:29:15
URL: http://densmartabrunetten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0