It´s time to dance

sitter och jobbar, började tänka på några gamla låtar av panic at the disco och kom på att det var jättelänge sen jag lyssnade på dom så just nu sitter jag och lyssnar på alla deras låtar på youtube och dom är sååå bra :)
Alla låtar dom skrivit är superbra, de är juskt hur man kan lyckas med nästan varje låt.. Ohhh...

Ikväll ska vi nog ta upp hästarna till stugan, eller de sista 2 så att de också får lite semester och massor med gröns gott gräs. kan förövrigt inte förstå hur man kan tycka att gräs är så gott, synd att man inte kan förstå djur.. Tänk av kul de kunde vara om de kunde prata som i Alvin och gänget, som dessutom är en jätterolig film..!!

NU ska jag fortästta mitt jobbandes och hoppas mina klänningar som jag beställt hinner komma till pdol, vill hitta ett par fins skor till dmemockså men hittar inga och jag som brukar ha så lätt för att hitta sko, otur helt enkelt.
Var och kollade på lite skor med bea idag i luleå på min lunch:) hittade ett par sandaler och ett par med kilklack men känndes inte helt säker så köpte dom inte. Får nog ta och fara en till sväng och söka.. det är ju ändå nån vecka kvar :)

/A.j

Kommentarer
Postat av: sophie

Hej!

Måste bara säga att du har jätte fin blogg. Du kanske har nån möjlighet att hjälpa mig med min design? jag är jätte dålig på det där, förstår mig inte påre. Eller kanske har några tips på hur jag kan lära mig? tack på förhand! :)

2008-07-07 @ 17:41:32
URL: http://sophijee.blogg.se/
Postat av: alexandra

trevlig kväll på dig med! Va kul, min lilla syster heter med Amanda Johansson=) Sött med klänning! kram!

2008-07-07 @ 19:53:09
URL: http://alexjo.blogg.se/
Postat av: Michelle

Tack så mycket! Din blogg är jätte gullig!

2008-07-07 @ 20:10:03
URL: http://miiichellejohansson.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

hoppas du har en skön kväll! kram!

2008-07-07 @ 22:12:42
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0