Måndag igen :/

Nu har det blivit måndag och sitter på jobbet igen. Får väl glädjas av att helgen har varit suuuuper :)

Både fredag och lördakväll fick jag umgås med de underbaraste pesronerna i mitt liv och det bestod allt från karuseller, tivoli, kälekslandet och konserter...
Måste ta och lägga in några bilder snart men är som vanligt hur seg me det som hellst.

Fikc dessutom inte min klänning så är lagomt förbannad men hittade en svart på gina tricot som fick duga för kvällen :)

NU var ju bea och linda bort i ca 2 veckor så jag och jempan får väl klara oss själva här hemma tills dom kommer hem igen.

Dessutom är min röst totalt bark sen alla karuseller och skrikande, och jag som måste sitta och svara i telefo på jobbe :S
Kunderna hör knappt vad jag säger..!!
Ha en trevlig kväll allihopa.

/A.j

Kommentarer
Postat av: paulina

oh, karuseller.

2008-07-28 @ 15:19:58
URL: http://colaburk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0