Morfars Flicka :)

Idag ska jag och morfar fara och luncha igen iaf, var ju typ 2 veckor sedan sista så de är verkligen dags. Kunde inte be honom göra paj igen fast det var så himla gott... Då tror han ju bara att de är därför jag vill luncha med honom men kanske smyger ut med det idag att det skulle vara himla gott med en paj iaf så får vi väl se om han vill göra en till mig nån dag.
Undra vart vi ska fara och äta ?! fast han hittar nog på nått ställe.
Går gode bra på jobbet idag faktist, kan sitta och göra min beställningar utan att de ringer in allt för många kunder så de är ju skönt.

Sen så har inte mina klänningar kommit än och jag som ska ha en av dom på fredag och hinner inte den komma så lär ja ju börja gråta eller nå, får nog ta och ringa dom idag efter min lunch..

Just ja, idag fyller ju jempan 18 år GRATTTTTTIS TJEJEN!!!!!!
Vi ska ju till henne och fika idag kom ja på. Måste ringa linda och bea och säga att vi träffas hos jenny efter min träning för vill ju hinna träffa alla.

Nää nu måste jag jobba..

/A.j

Kommentarer
Postat av: Angelica

Gå med i detta och få presentkort när du kommit upp i en viss poäng. http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=50090



2008-07-22 @ 15:09:18
URL: http://flisaflikka.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0