PDOL = Helgen

Hallå allihopa :)

Sitter på jobbet och tittar ut i det fina vädret.. Hoppas verkligen att det håller i sig tills imorgon och lördag då de lär bli hela utekvällar för oss som ska  på pdol.
Längtar massot tills imorgon för då ska vi först vara på beas stuga och ha trevligt med massor av folk innan det bär av till stan för ännu mer festande..
Funderar på att ta en rast och gå ut och sola lite så man hinner få lite färg till helgen eller va tycker ni?
det är ju så fint att vara solbrun nu på sommaren och jag tror de blir väldigt snyggt till min gula klänning om den nu hinner komma som jag är väldigt cosäker på och då har jag absolut inget att ha på mig :S

Här kommer iaf en jättebra låt som jag fastnat för idag och den lär spelas hela dagen på min data iaf :)
http://www.youtube.com/watch?v=wI5_DWMHxgk


Hoppas alla får en trevlig och solig dag..
Pusshej

/A.j

Kommentarer
Postat av: hanna

"På engelska heter det "finning".

Det betyder att en haj fångas och att någon hugger av fenorna på den och sedan slänger tillbaka den stympade, blodiga hajen i vattnet. Ofta lever den fortfarande, men eftersom en haj inte kan simma utan fenor drunknar den eller svälter ihjäl."



På min blogg kan du hitta länken till namninsamligen som är emot detta! Visa att du bryr dig och skriv på!



http://bossladie.blogg.se

2008-07-24 @ 13:14:24
URL: http://bossladie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0