Solen lyser men jag måste sitta inne :/

Känner mig väldigt irriterad om man säger så, här är det jättevarmt och då menare jag jättevarmt. Men tyvärr så måste jag sitta inne i mitt kontor och lägga in beställningar, men gör lite så att jag lägger in några stycken och sän klär jag av mig till min sjömansbikini från cubus och lägger mig i solen och tar en lite rast innan jag går in och gör samma sak igen. På detta sätt hoppas jag att jag hinner få lite brunfärg på korppen iaf.

Satt och kollade på lite bilder på pixbox. HIttade denna bild på mig på sossans pix.
Det är när vi hade NV-TE dagen på skolen och jag blev visst en tomte som skulle gå på händer, tiktigt kul faktist :P


Lite konstig bild nu när det är sommare men ändå, tyckte den var lite roligt hahaa.

Nu ska jag nog gå och hämta lite kallt vatten för håller på å svettas ihjäl här.
Sen ska nog jag och klas gå och börja grilla våra kycklingfileér till lunch :) är väldigt hungrig, magen knrorrar som satan !!





Dessutom är det ju den 3/7 -08 och det betyder att jag och älsklingen varit tsm i 1 år och 6 månader idag <3


/A.j


Kommentarer
Postat av: Linda

Tiden bara rusar förbi! <3

2008-07-03 @ 22:39:07
URL: http://lindaperssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0