Stugtime..

Nu har vi "flyttat" upp till stugan för sommaren, 2 av hästarna har fått komma upp idag + hundarna.
Det har varit rikigt fint väder så jag och malin har badat, badat och jaa, badat.. Jo vi har ätit också hahahaa.
Nu har tor och lena kommit med våran nya båt så de blir väl att psrova den ikväll, + lite mer bad. Lars har ju lovat att efter några groggar hoppa in i badet med mig, men det återstår att se hur det lyckas :D

Nu sitter jag och malin och äter riskakor och funderar starkt på å gå ut i sommarkvällen och vara lite sociala med våra gäster. 
 
/A.j


 

Kommentarer
Postat av: Kissdockan

Tell me about it, jag tror mitt face matchade den skånska flaggan ganska bra! men men, shit happens..på tal om shit, det kunde varit värre, jag kunde skitit på mig? (Försöker lätta på "samvetet" här)

2008-07-04 @ 22:02:45
URL: http://kissdockan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0