Vill heeeeem!!

Sitter på jobbet och jobbar för fulla muggar, har massssor att göra här men snart ska jag fara och träna lite fotboll,e eller springa rättare sagt för att komma igång nu efter all vila för knät.
Solen börjar titta fram igen efter massor med moln och regn på morgonen. 
Dessutom så har morfar bjudit mig på mat idag, det blev en paj med ost och rökt skinka samt tomater och en jättegod sallad, han hade verkligen lyckats. Måste ta och lära mig göra en sån, tror han ska få visa mig nån dag.

Igår var jag med lars ett tag, eller han hjälpte pappa med bilen så jag sov typ bara med honom men det var mysigt ändå fast han somnade redan kvart i 10, mn han har det sååå tungt på sitt jobb så de var han väl värd. han kom och hälsade på mig på jobbet idag, han var i luleå och skulle hämta lite saker till jobbet så då passade han på och få en puss av sin flickvän ;)

Nu ska jag och traäna och sen hem och mysa, blir kanske att rida också men de får vi se om jag orkar, blir säkert att titta och kanske bjuda på nått från tradera, det är s himla kul ;)


/A.j

Kommentarer
Postat av: NEILA

checka in bloggen!

2008-07-02 @ 17:43:53
URL: http://neilanteresa.blogg.se/
Postat av: i & m

Vad fin bakgrund du har! Gillar din blogg massor :):)

2008-07-02 @ 18:15:49
URL: http://ifmn.blogg.se/
Postat av: linnea

snygg blogg =) haft för dej idag då?

2008-07-03 @ 00:04:27
URL: http://pettison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0