Äntligen hemma

Har nys, eller för ett tag sedan kommit hem från tävlingarna i skellefteå. Lördagen gick inte så värst bra, red MVSB:4 och han var väldigt seg av all sol, typ 25 grader ute ocgh dammade som styrk på banan men men, de var ju lika för alla. Idag därremot så gick det bättre, kom nog på 6:e plats på MVSB:3 på 61% som var helt okej ändå, sen så kom jag 3 i La:5 med lite drygt 62%. Dessutom vann vi med div1 omgång 2 så nu får vi ge gärnet i vännes i september :)

I lördags så bodde jag och mamma i en jättemysig stuga inte alls långt från stallet, vi for på ica maxi och köpte lite bakelser och frukt som melon och plommon och satt och åt :) vi hade ingen tv så fick nöja oss med att prata med varandra men de kan också vara rikigt mysigt.
Påtala om mysigt så for min pojkvän i fredags för att hämta sina föräldrar kring 1 och jag trodde han skulle stanna hemma och sova men så där runt 3 så väcktes vi av att texas skällde i fönstret och gissa vem som senare kröp in under mitt täcke, jo Lars :)

Såhär såg vårat underbara lag ut i helgen
image47
Linda Nordlund -  Tuch of Class   Erika Wiklund - Toledo    Amanda Johansson - Sandor (Jag)

Kommentarer
Postat av: E L L I N O R

Vilka fina hästar! Jag ska inte rida igen fören efter sommarlovet :(

2008-06-02 @ 08:02:15
URL: http://ellinorber.blogg.se
Postat av: Alexandra

söt häst =D

2008-06-02 @ 11:03:23
URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se
Postat av: Lollo

härligt att rida1 Måste ta en tur i helgen, fast det är ju så varmt! kanske rida och bada..

2008-06-03 @ 13:54:58
URL: http://www.confessionsbyme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0