Examen

Har inte kunnat uppdatera bloggen för jag har varit borta hela helgen. I torsdags var vi iaf i Shannas brorsas hus där vi gjorde middag och hade allmänt trevligt, Det svamlades på massor och dracks litegrann för sedan begav vi oss till stan där vi tröffade massor med trevligt folk, dessutom gicvk vuxna människor troligen, från kyrkan, och delade ut korv och bulla me saft, så det var som det man åt hela kvällen :) sedan åkte jag hem med pojken eftersom han var shaffis för kvällen. Här nedanför kommer lite bilder från kvällen..

Jag och Shanna


Carro, Mia, Shanna, Jag, Sossan och Ullis


Mer bilder från kvällen:

Kommentarer
Postat av: K & DL

Fin blogg! Besök gärna våran :)

2008-06-09 @ 19:10:19
URL: http://flapjacks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0