Fint väder

Här uppe är det fint väder för en gångs skull, men själv sitter man inne på ett kontor och jobbar, tur att man får pengar iaf :)
blir rikigt sugen på att bara fara och lägga mig på stranden men får väl ta och göra det midsommar om det nu är fint väder då, för midsommar är jag ju ledig som tur är, och det är rikigt skönt.
Har egentligen inte så mycket att skriva.
kan su säga att jag var hos jempan iförrgår och åt lite kakor och myste på :) igår var jag och målade ändå till kl 10 på kvällen. sen vare bara rida duscha och sen sova hahaa... hinner inte så mycket på kvällen när man jobbar till 5 :/

Var hos lars i lördags, vi grillade fläskfil´e och åt gratäng + vitlöksbröd, mummmmmms....
det blev så himla gott..

nu ska jag fortsätta jobba.
här nedanför kommer lite saker som jag köpt på tradera :D

RETRO ÄKTA FANCY DESIGN VÄSKA

Röd PENNKJOL /ROCKABILLY/PINUP/VINTAGE/HM/HÖG MIDJA/50's

HANDGJORD SILVERARMBAND-COLOR STONES-(TIBET)

// A.j

Kommentarer
Postat av: Alexandra

fina kläder =)

2008-06-19 @ 17:18:52
URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0