Grillad kyckling med vattenmelon

Är precis vad klas bjöd mig till lunch idag på jobbet. jättegott blev det och spec med melonen, känndes faktist lite somrigt fastän det var moln och regn utanför fönstret.
Kycklingen blev grillad i våran alldeles spec "jobb"grill ute på altanen, tur att det blev ett upphåll i regnet just då :)






Igår for vi och åt glass på max. De nya glassarna där är faktist rikigt rikigt goda, spec den med hjortron. Något som jag starkt kan rekomendera :)


Nu blev det bara matprat men det är för att de är såååå gott.

Var med lars igår, vi tränade och myste sen på under kvällen. Vi har nog insett att man blir grymt trött och slö av att jobba.
senare idag ska jag till Linda. ska bara hem och rida efter jobbet och sen bär de av med mopeden till henne i norrfjärden. :)

ha en fin kväll..
/A.j

Kommentarer
Postat av: j

nu blev jag sugen på glass :)

2008-06-29 @ 16:47:44
URL: http://jahwanna.blogg.se/
Postat av: Emma

Det såg gott ut :)

2008-06-29 @ 21:22:30
URL: http://emmasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0