Helgens bravader

Sååå, vad har man då gjort i helgen...
Fredagen fick jag besök av bea linda och jenny ett tag. Jag tvingade linda att sova över hos mig i min stora ensliga säng. Vi såg även en grymt rolig film, Ticki´n it old school.. Det var länge sen vi skrattade så mycket tror jag. Jag rekomenderar den verkligen.


Lördagen var jag bjuden till Erika och Elins födelsedagsfest. För vi for så skjutsade mamma mig till beas stuga där vi åt god chokladtårta som bea lillasyster nathalie hade gjort. Vi firade beas storasyrra gabbis. det var bea som bjöd in mig  till erika och elin och hemma hon dom hade  jättetrevlig. Sen for vi ut på 1906 och dansade av oss litegrann. Var ju 21 där så vi kände oss ganska gamla när vi kom in :)

I söndags så var jag och såg på malin eftersom det är sista året de får spela piteå summergames och de kom 3:a i f93 så ett stort GRATTIS till FC norrsken..
For sen till lars, såg EM, helt rätt att spanien fick vinna, och sen så såg vi lite film och myste <3

/A.j

Kommentarer
Postat av: sandra

ja den filmen ä jätterolig

2008-06-30 @ 14:49:28
URL: http://fashionbysandra.devote.se
Postat av: Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

tja jag kan säga att den där brownien och VAR fantastiskt god..gosdare än avd den såg ut till och med =)



hihi

kram!

2008-06-30 @ 20:42:32
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0