Jobb, Jobb

Har jobbat i skellefteå sen i måndags för att lära mig alla saker jag ska kunna för att sedan jobba i kontoret på luleå, det har faktist gått ganska snabbt och jag kan nog börja i luleå imorgon om jag har tur. Däremot äre lite drygt att åka till skeå varje ,dag, tar ju ändå ett hyfsat bra tag å köra.
Min häst är dessvärre halt så kan inte fara å tävla i helgen :/ det är ju mindre kukl, nästa tävling är inte förän i agusti :(

var å såg fotboll idag, väldigt roligt när man har sådan trevilgt sällskap att prata med, glömde nästan bort matchen :) hahaa.
Ska kanske luncha med beas och dom imorgon om dom nu inte glömmer att höra av sig innan dom ska äta. De får väl hämta upp mig på jobbet så jag tar min in till centrum. Kontoret liggen en bit utanför.

Nu ska jag ta å kika lite på tradera och sen förmmodligen sova gott i min sköna säng.

PUss å godnatt!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Din mamma glömde visst säga att du skulle ringa mig! Men det gör inget, vi ses imorgon! :) Puss

2008-06-13 @ 00:18:26
URL: http://lindaperssons.blogg.se/
Postat av: Natalie

sv: smink tävlingen är avslutad men missa inte den nya som kommer upp när som helst då jag lottar ut en Goodie bag =)

2008-06-16 @ 21:01:34
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0