Sommar Sommar

For till LInda imorse, och vi åkte in med Lydia till badhusparken där vi skulle hälsa alla ett trevligt sommarlov med klassen. Blev även lite bad för min del, första doppet :) fast varmt var det väl inte, kanske 30 grader i luften men säkert 20 grader mindre i vattnet, antar att det låg där kring 10 grader. Men nu är sommaren igång iaf, börjar jobba på måndag men ska väl hinna med ite roligheter innann dess. IMorgon är det ju examen så då ska det firas med vännerna, sen så blir det för modligen beas stuga på fredag med lite drickande och mat, så har en förhoppningsvis rolig helg framför mig :)

Har bränt mig massor på axlarna idag, men det är nog inget att jämföra lindas ben, hon får nog att ha långbyxor största delen tills det lagt sig. Badade också i en fontän idag med lydia :) den var lagom stor för henne men kanske inte rikigt för mig :) sen så när vi kom hem till linda bjöd hon på hemlagad pizza, inte dumt. nu ska jag nog och kolla på alterr innan jag ska städa och rida. Ridningen får nog vänta tills ikväll eftersom det är så varmt ute.

tingelipling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0