Välkommen till alltele det är amanda

"Välkommen till alltele det är amanda" så låter det väl ungefär när jag svarar i telefonen på kontroret, försköker vara trevlig det ska ni veta, men ibland ringer det in så otroligt otrevliga och dumma personer att jag bara får lust att skrika och slänga på luren, men får försöka hålla inne min ilska, fast det är grymt svåprt ibaland..

men men,, sitter och jobbar med en HP G7000

helt okej i mitt tycke,..
fick den av mamma och pappa, en tidig fördelsedagspresent, men en bra sådan :)

är hemma själv i veckan, eller tills på fredag, mamma och pappa är med malin på länsläger i halmstad med fotbollen. Så jag får vara hemma och ta hand om djuren...
lars kommer nog ikväll, sen om inte lindis ska börja jobba kanske hon också kommer och sover nån dag, vem vet :)

midsommarbilderna kommer in så fort jag orkar, hahaaa...


/A.j

 

Kommentarer
Postat av: Linda

Jobbet går inget vidare just nu, så du kan nog vänta dig mig!

2008-06-23 @ 12:40:07
URL: http://lindaperssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0