Cp data

sitter här och försöker få igång ett spel som jag inte klarade av igår och som pappa sa att han hade fixat men nu när jag ska starta det så startar de självklart inte.
Får krupp!!!!!!!!

Snart kommer iaf lars så vi ska väl ha en mysg kväll här hemma och sen blir det nog träning med Bea efter alla har hunnit käka middag osv.

Skolan har väl varit som vanligt idag, haft haft ett litet möte om öppet hus dagen på lördag då vi ska "inspirera," som lärarna säger, alla 9:or så att dom vill gå NV! Vet inte rikigt hur bra de ska gå men får väl försöka :)
Sen så var vi och åt på subland under vårat lååånga hål, blev en bakpotatis med kyckling och curry ;) mummmms, sen han jag även köpa mig ett par svarta pumps. Mina gamla är så ruttna :P



Nu ska vi käka hoppas jag!
/A.j

Kommentarer
Postat av: anonym

snygga skor!



www.tanzanit.blogg.se

2008-11-26 @ 21:26:11
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0