En vanlig Tisdag!

Idag så har vi hafte en kort dag på skolan så kl 12 for jag, jenny och ullis och åt på subland och javisst, de blev en bakad potatis med kyckling och extra curry :)
Sedan har jag även solat + postat en massa saker som jag sålt på tradera, ska at och lägga in lite skor också som inte används längre.

Mamma håller på med maten och jag sitter här och gossar med syrrans katt Sigge som är hur söt som helst för en gångs skull :)




Sen så hittade jag även lite kort från när jag fyllde 18 och vi sjöng singstar:)









Nä, nu ska jag fortsätta med traderasöljandet och sedan måste jag göra engelskan :S

pusshej
/A.j


Kommentarer
Postat av: circus em

åh, jag har alltid velat ha en svartvit lurvig katt som ser helt harmonik ut medans han sträcker på sig! jag är kär

2008-11-19 @ 10:31:00
URL: http://obstinate.blogg.se/
Postat av: Zarah Galore

Men herregud vilken fantastiskt fin och söt kisse! :D

2008-11-22 @ 21:52:41
URL: http://zarlei.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0